Membership Application - Annual Subscription

This application form is to apply and pay for an annual membership.
Click here to pay monthly.
Terms and conditions for annual payments:
- Your membership subscription is for 12 months with an annual renewal date of July 1 each year
- Members joining during the year will see their membership fees pro-rated to July 1
- Members joining from April 1 each year will have the following year’s dues added to their fees for a 15 month membership (14 months from May and 13 months from June).
- One time payment may be made either by cheque or by credit card.
- Membership is activated upon receipt of payment.
- Please note that there are no refunds for membership dues paid.
Please note: If you are applying from a vendor/consulting company, you must be the most Senior Executive or Manager of the organization’s internal Information Technology structure. As a CIOCAN Member, you recognize CIOCAN Association events (in-person and/or virtual), seminars and/or socials, provide professional development as well as networking opportunities. Marketing activities, solicitations and/or recruiting efforts in conjunction with Association activities are strictly prohibited. |
If you have questions, please contact members@ciocan.ca.
Ce formulaire de demande sert à demander et à payer une adhésion annuelle.
Cliquez ici pour payer mensuellement.
Conditions générales pour les paiements annuels :
- La durée de votre abonnement est de 12 mois, avec une date de renouvellement annuelle au 1er juillet de chaque année.
- Les membres qui adhèrent en cours d'année verront leur cotisation calculée au prorata au 1er juillet.
- Les membres qui adhèrent à partir du 1er avril de chaque année verront les cotisations de l'année suivante ajoutées à leurs frais pour une adhésion de 15 mois (14 mois à partir de mai et 13 mois à partir de juin).
- Le paiement unique peut Ăªtre effectuĂ© par chèque ou par carte de crĂ©dit.
- L'adhésion est activée à la réception du paiement.
- Veuillez noter qu'il n'y a pas de remboursement des cotisations payées.
Remarque : si vous postulez en tant que vendeur ou consultant, vous devez Ăªtre le cadre supĂ©rieur ou le gestionnaire principal de la structure interne de technologie de l'information de l'organisation. En tant que membre du CIOCAN, vous reconnaissez que les Ă©vĂ©nements de l'association CIOCAN (en personne et/ou virtuels), les sĂ©minaires et/ou les activitĂ©s sociales, offrent des opportunitĂ©s de dĂ©veloppement professionnel et de rĂ©seautage. Les activitĂ©s de marketing, les sollicitations et/ou les efforts de recrutement en conjonction avec les activitĂ©s de l'Association sont strictement interdits. |
Si vous avez des questions, veuillez contacter members@ciocan.ca.