Membership Application - Annual Subscription

Instructions

This application form is to apply and pay for an annual membership.
Click here to pay monthly.

Terms and conditions for annual payments:

  • Your membership subscription is for 12 months with an annual renewal date of July 1 each year
  • Members joining during the year will see their membership fees pro-rated to July 1
  • Members joining from April 1 each year will have the following year’s dues added to their fees for a 15 month membership (14 months from May and 13 months from June).
  • One time payment may be made either by cheque or by credit card.
  • Membership is activated upon receipt of payment.
  • Please note that there are no refunds for membership dues paid.

Please note: If you are applying from a vendor/consulting company, you must be the most Senior Executive or Manager of the organization’s internal Information Technology structure.

As a CIOCAN Member, you recognize CIOCAN Association events (in-person and/or virtual), seminars and/or socials, provide professional development as well as networking opportunities. Marketing activities, solicitations and/or recruiting efforts in conjunction with Association activities are strictly prohibited.

If you have questions, please contact members@ciocan.ca.




Ce formulaire de demande sert à demander et à payer une adhésion annuelle.
Cliquez ici pour payer mensuellement.

Conditions générales pour les paiements annuels :

  • La durée de votre abonnement est de 12 mois, avec une date de renouvellement annuelle au 1er juillet de chaque année.
  • Les membres qui adhèrent en cours d'année verront leur cotisation calculée au prorata au 1er juillet.
  • Les membres qui adhèrent à partir du 1er avril de chaque année verront les cotisations de l'année suivante ajoutées à leurs frais pour une adhésion de 15 mois (14 mois à partir de mai et 13 mois à partir de juin).
  • Le paiement unique peut être effectué par chèque ou par carte de crédit.
  • L'adhésion est activée à la réception du paiement.
  • Veuillez noter qu'il n'y a pas de remboursement des cotisations payées.

Remarque : si vous postulez en tant que vendeur ou consultant, vous devez être le cadre supérieur ou le gestionnaire principal de la structure interne de technologie de l'information de l'organisation.

En tant que membre du CIOCAN, vous reconnaissez que les événements de l'association CIOCAN (en personne et/ou virtuels), les séminaires et/ou les activités sociales, offrent des opportunités de développement professionnel et de réseautage. Les activités de marketing, les sollicitations et/ou les efforts de recrutement en conjonction avec les activités de l'Association sont strictement interdits.

Si vous avez des questions, veuillez contacter members@ciocan.ca.

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